Assalamualaikum....

Buat semua pengunjung yang disayangi dan dihormati....
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa melawat Bingkisan Hati Setulus Kasih. Mudah-mudahan anda semua terhibur membaca hasil tulisan saya yang tidak seberapa ini.

Ilham yang dipersembahkan dalam Bingkisan Hati Setulus Kasih adalah imaginasi semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia. Sekiranya ada yang terkena batang hidung tu harap maaf. Itu adalah tidak disengajakan, hehehe....

Sekiranya terdapat kebersamaan dalam penulisan, itu berlaku di luar bidang kuasa. Idea yang datang secara spontan diluahkan mengikut cetusan rasa.

Sebarang aktiviti menciplak atau meniru idea adalah dilarang sama sekali. Haaa... tak baik tau, curi-curi niee...!!!

Pastikan anda semua menunaikan solat terlebih dahulu sekiranya waktu solat sudah masuk ya...

Sayang anda semua. Muah... Muah...

Followers

Tinggal Link Blog Korang

Wednesday, 12 March 2014

SAYANG AWAK CINTA AWAK KINI DI PASARAN




Assalamualaikum dan Selamat pagi semuanya...

Sukacita dimaklumkan Sayang Awak Cinta Awak telahpun berada di pasaran dibawah terbitan Penulisan2u. Bagi yang berminat boleh mendapatkannya melalui penulisan2u atau di mana-mana kedai buku yang berhampiran.

Saya ingin merakamkan berbanyak-banyak terima kasih kepada semua yang telah menyokong karya saya yang tak seberapa itu selama ini.... Sayang kamu semua <3 <3 <3

14 comments:

  1. Assalamualaikum n morning Kak DD...

    Dah selesai bc SACA. Mmg best. Karya Kak DD mmg tak pernah menghampakan. Kelakar, sweet, geram semuanya ada. Rasa nak hempuk aje kepala Aspalela n Puan Sri Zainon tu. Teruskan berkarya Kak DD. Setiasa sokong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Raihana kerana sudi berkongsi apa yang Raihana rasa ttg SACA di sini.
      Terima kasih juga krn dpt terima SACA seadanya.

      Delete
  2. Best sgt2. Bila dh pegang susah nak berhenti. Sehari bc terus habis. Rugi sape yg x beli lg.

    ~Nin~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Nin dpt terima SACA akak yang byk kekurangan dan kelemahan tu seadanya.

      Delete
  3. Dah tamat kisah Shahrul Hairi dan Salmiha Haini Ishak. Mmg menarik. Mmg best. Sesuai sgt dgn tajuknya Sayang Awak Cinta Awak.
    Tak sabar nak tunggu karya terbaru DD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Onah krn selalu menyokong saya selama ini.
      Hrp berpuas hati dgn SACA

      Delete
  4. Dah cari kat kota bharu x ada lg la...puas survey kat kedai buku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agaknya belum masuk kedai lagi kut. Kat sini pun buku belum smpi lg.

      Delete
  5. best...^_^ ...tak sabar tunggu novel ni di pasaran Sibu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih krn sudi dptkan karya akak yang biasa2 dan tak seberapa tu.

      Delete
  6. Saya dah beli...bez!sweet love story...watak shahrul hairi sangat susah nk jumpa zaman sekarang ni. Love it!keep up the good work

    ReplyDelete