Assalamualaikum....

Buat semua pengunjung yang disayangi dan dihormati....
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa melawat Bingkisan Hati Setulus Kasih. Mudah-mudahan anda semua terhibur membaca hasil tulisan saya yang tidak seberapa ini.

Ilham yang dipersembahkan dalam Bingkisan Hati Setulus Kasih adalah imaginasi semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia. Sekiranya ada yang terkena batang hidung tu harap maaf. Itu adalah tidak disengajakan, hehehe....

Sekiranya terdapat kebersamaan dalam penulisan, itu berlaku di luar bidang kuasa. Idea yang datang secara spontan diluahkan mengikut cetusan rasa.

Sebarang aktiviti menciplak atau meniru idea adalah dilarang sama sekali. Haaa... tak baik tau, curi-curi niee...!!!

Pastikan anda semua menunaikan solat terlebih dahulu sekiranya waktu solat sudah masuk ya...

Sayang anda semua. Muah... Muah...

Followers

Tinggal Link Blog Korang

Saturday, 14 September 2013

Teaser 4 Si Pencuri Hati



DAMIA menghampiri Darwisy yang sedang berbual di telefon. Melihat Damia menghampirinya, Darwisy tersenyum. Sebelah tangannya merangkul erat pinggang isterinya.

“Ya... esok Darwisy janji Darwisy akan balik. Dahlah jangan merajuk, nanti tak larat Darwisy nak pujuk. Esok jangan ke mana-mana pulak. Tunggu hingga Darwisy balik,” ujar Darwisy sambil ketawa.

“I miss you two, three, four,” luah Darwisy. “Assalamualaikum.”

“Bonda,” jelas Darwisy sepatah sambil mengucup dahi isterinya.

Naik meluat pulak Damia mendengar aksi pujuk-memujuk itu. Boleh percaya ke... kata-kata dia? Tak akanlah pujuk bonda dia macam tu sekali! Siap miss you lagi...!!! Kalau dia letak nama bonda untuk isteri kedua dia, aku bukannya tahu. Orang kahwin banyak ni, memang arif bab-bab reka cerita dan temberang. Jika bukan kaki auta, macam mana mereka boleh menjerat wanita lain! Gerutu Damia.

“Emmm...” jawab Damia.

“Aiks... bunyi macam berjauh hati dan marah aje!”

“Hisy... buang karen ajelah nak marah-marahkan awak! Lagipun buat rugi lemak dalam badan saya ni je terbakar berkilo-kilo sekiranya makan hati atau marahkan awak,” sindir Damia.

18 comments:

  1. Kak DD makin terpesona.
    Damia jgn cemburu ya.

    ReplyDelete
  2. kehkehkeh...
    Suka dgn mrk.
    Darwisy suka pujuk Damia suka merajuk dn cemburu.
    Pasangan yg ideal.
    Best. Nak lagi. yorrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah nnt akan ada teaser yg seterusnya.
      sabar ya.

      Delete
  3. Salah satu part yg menarik dlm SPH.
    Saya suka part ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Onah.
      Karya biasa2 je Onah.

      Delete
  4. Replies
    1. Terima kasih p3 krn setia dgn SPH.
      sabar ya minggu depan aje.

      Delete
  5. lagi...
    Dah K.E.M.A.R.U.K dgn SPH.
    TERBAIK OK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi?
      Insya Allah esok pulak ya.
      Terima kasih krn sukakan SPH.

      Delete
  6. Marah-marah sayang.
    Makin marah makin Darwisy bertambah sayang.
    Kelas Kak DD

    ReplyDelete
  7. Marah2 blh buang lemak ke?
    Kelakarlah Damia ni.
    Suka dgn sikap Darwisy. COOLLLLLL..............

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih krn sukakan Damia dan Darwisy.

      Delete
  8. I love u two, three, four Kak DD.
    Mmg menarik SPH, tak sabar nak peluk erat2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Raihana.
      Terima kasih juga setia bersama akak, dari CIM lg.
      Sabar dah dekat masanya.

      Delete
  9. Makin seronok bc w/pun pendek.

    ReplyDelete