Assalamualaikum....

Buat semua pengunjung yang disayangi dan dihormati....
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa melawat Bingkisan Hati Setulus Kasih. Mudah-mudahan anda semua terhibur membaca hasil tulisan saya yang tidak seberapa ini.

Ilham yang dipersembahkan dalam Bingkisan Hati Setulus Kasih adalah imaginasi semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia. Sekiranya ada yang terkena batang hidung tu harap maaf. Itu adalah tidak disengajakan, hehehe....

Sekiranya terdapat kebersamaan dalam penulisan, itu berlaku di luar bidang kuasa. Idea yang datang secara spontan diluahkan mengikut cetusan rasa.

Sebarang aktiviti menciplak atau meniru idea adalah dilarang sama sekali. Haaa... tak baik tau, curi-curi niee...!!!

Pastikan anda semua menunaikan solat terlebih dahulu sekiranya waktu solat sudah masuk ya...

Sayang anda semua. Muah... Muah...

Followers

Tinggal Link Blog Korang

Thursday, 5 September 2013

Bakal Terbit

Assalamualaikum dan selamat pagi semuanya?

Sebelum tu nak mohon maaf byk2 ya, sbb dah lama tak muncul di sini. Bz sesangat.

Suka cita dimaklumkan Si Pencuri Hati bakal menemui anda semua sedikit masa lagi.
Seperti biasa saya ingin memaklumkan: Jangan mengharapkan sebarang kesempurnaan dalam SPH kerana saya bukan penulis yang baik dan punya banyak kelemahan.
Diharap anda semua dapat terima SPH seadanya.




Tambah kapsyen

34 comments:

  1. Dah lama tunggu. Tak sabar yorr. Nak beli dgn akak blh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas sokongan yang diberi.
      Sabar ya. Sedikit masa saja lg.
      Blh je kalau nak beli dgn akak.

      Delete
  2. Under publisher mana? Kaki Novel ke?
    wajib miliki nih.
    Akak ambik oder mcm CIM?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Under publisher baru.
      Insya Allah akan ambil oder sebagaimana CIM.

      Delete
  3. Umi nak satu ya.
    Dah lama sgt tunggu,akhirnya dapat peluk jugak. tak sabar nak bc kesudahan SPH. Rindu banget kat Darwisy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blh...
      Umi pun rindu juga dengan hero kita Darwisy. Sama-sama kita nantikan kemunculannya sedikit masa lagi.

      Delete
  4. Kak DD tahniah... tahniah...
    tak lama lagi dah blh pelokkk... yeaaaaaaaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih p3 atas sokongan yg tidak berbelah bahagi.
      Ya tak lama lagi dah blh peluk.

      Delete
  5. Bila dayana nak ada kat pasaran?
    Mst best...
    Tahniah ya.
    Saya sentiasa sokong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedikit masa lagi akan diuar-uarkan bila keluar.
      Terima kasih krn sudi menyokong.

      Delete
  6. Tahniah Dayana Darwisy.
    CIM best.
    Harap SPH tak mengecewakan juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.
      Nak tahu mengecewakan atau tidak, kena baca ^___^

      Delete
  7. Kak DD, rindunya...
    Lama tak chatkan.
    Akaun FB buat hal itu yg tak blh nak terjah akak kat FB.
    Tahniah kak. SPH mmg best dan pasti meletup.
    Tak sabar nak peluk erat2.
    nak satu ya kak. Jgn lupakan saya. Nnt saya sms akak. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rindu kat Athirah juga.
      Patutlah lama tak nampak.
      Terima kasih Athirah atas sokongan selama ini.
      Nanti sms akak ya.

      Delete
  8. Alhamdulillah, memang tak sabar nak memiliki novel ni..

    ReplyDelete
  9. Wah! Dah nak terbit. Bila?
    Tahniah Dayana.
    Dah lama tunggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedikit masa sahaja lagi. Kita nantikan bersama ya.
      Terima kasih atas sokongan.

      Delete
  10. Jangan lupa bgtau sykt mana dan bila bakal keluar.
    Makin tak sabar nak tahu endingnya. Harap hepi ending.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah Onah, akan diuar-uarkan nanti.
      Insya Allah. Pasti happy ending.

      Delete
  11. Tak boleh tidur malam bila tahu SPH bakal keluar.
    Memang tak sabar nak peluk ketat2 SPH nie.
    Dugaan kala nak ambik exam.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas sokongan/
      Utamakan pelajaran dulu ya.

      Delete
  12. Replies
    1. Terima kasih baby mio.
      Nanti akan diuar-uarkan di sini.

      Delete
  13. Karya yg dinanti2kan bakal keluar. Sungguh mengujakan. Tak sabar...
    Tahniah Kak DD.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Raihana.
      Sedikit masa shj lg dah blh dapatkan dipasaran.

      Delete
  14. Bc blurb mcm best.
    Hrp bestlah ya...
    Jgn mcm ada novel2 di luar sana, sinopsis sikit punya gempak. Bila bc isi dlm hampeh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setiap citarasa pembaca berbeza. Mungkin orang di sini suka, orang di sana tidak. Begitulah sebaliknya.
      tak semua impian pembaca mampu dipenuhi.
      Penulis juga punya kelemahan dan kekurangannya.
      Sesungguhnya kami barisan penulis hanyalah manusia biasa.

      Delete
  15. Kak Dayana best nyerrr...
    Nak melompat bila tahu SPH nak kuar.
    Tak sabar...
    Bln berapa kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih atas sokongan.
      Jom kita sama2 melompat.
      Sedikit masa sahaja lagi.
      Jangan lupa tunggu pengumuman dan kulit sebenar SPH.

      Delete
  16. Kak dayana cayang...
    under KN juga ke?
    rege bape?
    jgn mahal2 kak. Minyak naik rege ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sykt baru.
      Harga blm tahu lg. Tunggu ya..

      Delete
  17. saya nak mintk bantuan agar dapat mngajar saya mmbuat novel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blh aje.
      Tapi akak ni taklah sepandai mana. Sikit2 tu blh la...
      Apa2 PM akak kat FB ya...

      Delete