Assalamualaikum....

Buat semua pengunjung yang disayangi dan dihormati....
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa melawat Bingkisan Hati Setulus Kasih. Mudah-mudahan anda semua terhibur membaca hasil tulisan saya yang tidak seberapa ini.

Ilham yang dipersembahkan dalam Bingkisan Hati Setulus Kasih adalah imaginasi semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia. Sekiranya ada yang terkena batang hidung tu harap maaf. Itu adalah tidak disengajakan, hehehe....

Sekiranya terdapat kebersamaan dalam penulisan, itu berlaku di luar bidang kuasa. Idea yang datang secara spontan diluahkan mengikut cetusan rasa.

Sebarang aktiviti menciplak atau meniru idea adalah dilarang sama sekali. Haaa... tak baik tau, curi-curi niee...!!!

Pastikan anda semua menunaikan solat terlebih dahulu sekiranya waktu solat sudah masuk ya...

Sayang anda semua. Muah... Muah...

Followers

Tinggal Link Blog Korang

Friday, 13 September 2013

Teaser 3 Si Pencuri Hati


“Mana papa?” Tanya Damia sambil menyapu pelembap di tubuhnya.

“Dah masuk tidur,” ujar Darwisy. Matanya tidak lepas memandang Damia. “Esok abang ingat nak balik rumah ayah sekejap. Dah lama abang tak balik. Bonda pun tak habis-habis bertanya bila nak balik,” terang Darwisy. Dia sudah memeluk erat tubuh isterinya. Bau haruman yang menusuk hidung sungguh memikat hatinya.


Damia merenung anak mata suaminya. Sukarnya untuk dia melepaskan suaminya pergi walaupun seketika cuma. Dia akan rindu!


Bagaikan faham apa yang bermain di fikiran isterinya, Darwisy bersuara.


“Abang balik kejap aje. Bila bonda dah tidur, abang balik sini semula.” Tangannya terus membelai tubuh Damia. Bibirnya mula menari-nari di leher isterinya.


“Emmm... baliklah! Abang nak tidur di rumah keluarga abang pun tak apa. Papa ada temani sayang di sini.” Damia menyedapkan hati suaminya. Dia juga tidak mahu dikatakan mengongkong suami.
Darwisy mengangkat wajahnya.


“Eh... mana boleh! Papa lain... abang lain! Lagipun abang mana boleh takde sayang,” bisik Darwisy.


“Mengada-ada,” balas Damia ringkas. Pipi suaminya ditampar manja menutup rahsia di hati. Padahal bagai nak melompat mendengar ujaran suaminya itu. 


“Betullah apa yang abang kata. Sayang kan tahu abang sentiasa merindui dan mencintai sayang sepenuh hati,” bisik Darwisy lagi. Pipi isterinya dikucup sayang sebelum beralih ke bibir. Dia mahu memanjangkan ayat-ayat cintanya dengan sentuhan yang mengasyikkan.



***Maaf jika keterlaluan part ini.

24 comments:

  1. Wah... bestnya.
    Jd tak sbr nak dptkan novelnya
    Tak keterluanlah kak Dayana.
    Biasa aja mcm tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dpt terima SPH seadanya.
      Sabar hujung bln ni aje.

      Delete
  2. hohoho...
    terbaik.
    lagi2.
    minat la kat darwisy dan damia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih.
      Esok akan ada lg jgn bimbang.

      Delete
  3. alahai darwisy sbar ajelah dgn awek ni ya.
    kak DD best.

    ReplyDelete
  4. lagi dan lagi dan lagi
    hehehe... suka cara darwisy usik Damia.
    nnt dh ada cover jgn lupa up kat sini kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esok pulak ya.
      Insya Allah bila keluar cover sebenar akan diberitahu.

      Delete
  5. Kak DD
    babak ni tak ada dlm blog lagi kan?
    superb kak (Y)

    ReplyDelete
  6. Nak novel. Pleaselah hujung bulan tiba cpt sikit.

    ReplyDelete
  7. ngee..
    geram dgn Darwisy ni.
    Menghitung hari...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn geram.
      Kita sama2 menghitung hari dan detik ya. hehehe...

      Delete
  8. Darwisy nak balik rumah keluarga dia atau rumah madu dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak2 rumah siapalah darwisy blk ya? hehehe...

      Delete
  9. Amboi.. Darwisy.
    Kak DD thumb up.

    ReplyDelete
  10. mamat yag jadi Darwisy tu ensem kan ....hehhehhe

    ReplyDelete
  11. x over pn,biasalah kn psngn yg sudah halal brmsra,snbg lg TT

    ReplyDelete