Assalamualaikum....

Buat semua pengunjung yang disayangi dan dihormati....
Terima kasih kerana sudi meluangkan masa melawat Bingkisan Hati Setulus Kasih. Mudah-mudahan anda semua terhibur membaca hasil tulisan saya yang tidak seberapa ini.

Ilham yang dipersembahkan dalam Bingkisan Hati Setulus Kasih adalah imaginasi semata-mata. Tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang sudah meninggal dunia. Sekiranya ada yang terkena batang hidung tu harap maaf. Itu adalah tidak disengajakan, hehehe....

Sekiranya terdapat kebersamaan dalam penulisan, itu berlaku di luar bidang kuasa. Idea yang datang secara spontan diluahkan mengikut cetusan rasa.

Sebarang aktiviti menciplak atau meniru idea adalah dilarang sama sekali. Haaa... tak baik tau, curi-curi niee...!!!

Pastikan anda semua menunaikan solat terlebih dahulu sekiranya waktu solat sudah masuk ya...

Sayang anda semua. Muah... Muah...

Followers

Tinggal Link Blog Korang

Friday, 23 November 2012

Pemberitahuan.... (tak tahulah ada yg sudi bc ke tidak)



Asslamualaikum... dan salam sayang buat semua.


Di sini ada sedikit info tentang Cinta Itu Milikku (CIM). CIM dijangka bakal menemui anda semua sedikit masa lagi. Nanti akak akan bagi tahu semula sama ada tepat atau tidak jangkaan terbitannya.

Cuma apa yang ingin akak beritahu di sini, CIM mungkin tidak dapat memenuhi tuntutan  dan impian pembaca di luar sana. Dan akak akui, akak bukanlah mahir dalam bidang penulisan ini. Menulis ini sekadar mengisi masa lapang akak. Dan sekadar untuk suka-suka. Yang penting ikut kepala akak yang kadang kala mood ok dan kadang kala ko. Senang cakap gila-gila.


CIM adalah sekadar bahan bacaan ringan dan santai, sesuai untuk spesies mcm akak yang tak suka konflik berat2. Ada sedikit gelak2, marah2 sayang n merajuk tahap tak ingat. Athirah marah, Mikhail pujuk. Mikhail marah, Athirah merajuk...

Ingat ya... adik-adik, jangan mengharapkan sebarang kesempurnaan dalam CIM ini kerana sememangnya dan sebenar-benarnya CIM tidak sempurna. Ini gara-gara penulisnya (akak awak nilah ya...) juga begitu. Insan yang banyak kelemahan dan kekurangan.


AMARAN KERAS:
 Kalau anda bukan pengemar cerita cinta ala-ala romantika de amour, jangan sesekali memegang atau menyentuh CIM ( itupun kalau scene sayang2 abang Mikhail n adik Athirah tidak dipotong buang – akak pun tak tahu lagi apa yg ada di dalam CIM tu ya... )
Jangan cakap akak tak warning awal-awal tau...


Apapun nak tahu lebih lanjut tentang CINTA ITU MILIKKU.... kita tunggu kehadirannya sedikit masa lagi... (sebenarnya akak pun dah lupa mcm mana jln ceritanya....)
 

CINTA ITU MILIKKU ni dah sama macam tajuk drama yang ditayangkan di TV 3...


Opppsss.... sebelum akak terlupa : Ada tak sape2 kat sini yang sudi tolong akak tak. Kalau blh nak cari ‘pemandu pelancong’  untuk projek akan datang... terutama yang tinggal di US. Kalau rajin atau kesian kan akak awak ni la...

36 comments:

  1. Yahooo...
    seronok dan tak sbr nak grab CIM.
    Pasti best n meletopppp.
    Tak sbr nak tunggu neeeeeeeeeeeeeee.......

    ReplyDelete
  2. Dah nak keluar ke? Wah, tak sabar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya ALLAH bakal terbit tak lama lg...

      Delete
  3. Replies
    1. Tunggu... nnt bila dah tahu akan saya post kat blog.

      Delete
  4. Oh kak Dayana sayang...
    Saya dh x sbr nak peluk CIM terutama Mikhail.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih dear,
      Harap bersabar dulu ya..

      Delete
  5. Yang tang amaran tu suka bc...

    ReplyDelete
  6. Amboi Kak DD, awalnya paginya bukak warung. hehehe...
    Ni yg tak sbr nak menanti bila dah bukak iklan awal2.
    CIM wajub beli walaupun harga barang tgh melambung naik skrg.

    CIM saya tangkap lentok sama lu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak DD nak oder dgn akak tau. Jgn lupa penanda buku istimewa tu...

      Delete
    2. Biasalah...
      Insya ALLAH nnt akak akan bg penanda buku tu utk P3.

      Delete
  7. Saya nak juga macam puteri atilia nnt saya Pm kat FB akak ya...

    ReplyDelete
  8. Dayana...
    tahniah dgn terbitnya baby yg pertama.
    Projek akan dtg tajuk apa?
    SPH bila nak terbit?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih...
      Projek akan dtg blm tahu lg, tp dah ada sikit2 cluenya. Tp yg ni mgkn lmbt lg, sbb byk sgt yg pending...

      Delete
    2. SPH... blm hantar lg ke meja penerbit...
      jd tak tahu..

      Delete
  9. Tahniah atas terbitan CIM kak DD.
    Pasti akan milikkinya...

    ReplyDelete
  10. Under mana? Bila?
    Tahniah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bwh sykt mana akan saya beritahu kemudian ya...
      Terima kasih.

      Delete
  11. Tahniah... tahniah...
    Semoga CIM bakal meletup di pasaran.
    Saya pun nak oder dengan Dayana juga.
    Harap2 SPH pula menyusul selepas ini.
    Saya doakan kejayaan Dayana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Onah.
      Mudah2an masin mulut Onah.
      Blh aje kalau nak beli dgn saya nnt PM kat FB ya...
      Doakan juga utk SPH...

      Delete
  12. CIM dah nak kuar tak lama lgi, SPH bila gilirannya?
    Tahniah...
    Semoga CIM mendapat tempat di hati pengemar novel di luar sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. SPH... tak tahu apa kesudahannya.... Tp kita tunggu apakah nasibnya sebaik CIM atau tidak.
      Terima kasih...

      Delete
  13. Baru mimpi ttg Mikhail dah dpt jumpa tak lama lagi.
    Syabas Kak Dayana...
    CIM memang hebat. Saya pasti ramai yg menyukainya nnt.
    Kira duit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...
      Terima kasih...
      Kira jgn tak kira...

      Delete
  14. Kena beli ni. Byklah novel2 yg best2 kuar sejak kebelakangan ni.

    ReplyDelete
  15. wah... taniah... xsabar saya nak peluk dah nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasij einaz lynna...
      Sabar ya... tunggu sahaja pengumumannya dr sykt penerbitan.

      Delete
  16. i like this announcement, at least suma org ad gambaran siap ap jenis CIM ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih qminz...
      Dan terima kasih juga krn menjd salah seorang pengomen pertama dalam CIM ni...

      Delete